1. Základné informácie
2. Reklamácie
3. Money back - záruka vrátenia peňazí
4. Zabezpečená platba
5. Sledovanie zásielky
6. Dodacie podmienky
7. Ombudsman
8. Prečo sa registrovať?



Základné informácie

Akú máte otváraciu dobu?

Pondelok až Piatok od 9:00 do 18:00 
Sobota od 9:00 do 15:00 

Tovar máte na vlastnom sklade alebo u dodávateľa?

Máme kamennú predajňu s vlastným skladom. Všetky produkty na internetovom obchode Smokeshop.sk sú na Námestí Hraničiarov 2 v Bratislave.

Kedy odosielate objednávky?

Objednávky odosielame v deň prijatia objednávky cez pracovné dni Po - Pi do 15:00 hod. Objednávky prijaté po 15:00 hod alebo cez víkend či sviatok, odchádzajú na druhý pracovný deň.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky môžete zistiť v zákazníckej sekcii. Odkaz na sledovanie vašej objednávky posielame emailom v potrvdení o obdržaní zásielky.

Musím byť u vás registrovaný aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte, ak v sekcii pokladňa zvolíte možnosť „nákup bez registrácie“.

Ako poznám, že si objednávku môžem vyzdvihnúť?

Ihneď, ako bude tovar pre vás pripravený, budeme vás informovať pomocou SMS správy, alebo notifikačného e-mailu, ktorý vám bude odoslaný po nachystaní objednávky. Objednávku si môžete vyzdvihnúť v predajni SmokeShop, Námestie hraničiarov 2997/2, Bratislava - Petržalka.

Môžem objednávku zaplatiť kartou?

Áno, platobnou kartou môžete zaplatiť pri osobnom nákupe v predajni SmokeShop, avšak platba je možná iba v prípade platby nad 10 € alebo pri doručení kuriérom na dobierku. Kartou však nie je možné platiť pri osobnom odbere v kamennej predajni (pri objednávke cez internet s osobným odberom je nutné zaplatiť prevodom vopred) a v prípade doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty.

Ako si uplatním zľavový poukaz?

Pri dokončení objednávky vložíte kód zo zľavovej poukážky do políčka KÓD ZĽAVOVÉHO KUPÓNU následne stlačíte OK. Zľava Vám bude automaticky odrátaná.

Máte otvorené aj cez víkend?

Na predajni nás môžete navštíviť aj v sobotu v čase od 9:00 do 15:00. V nedeľu máme zatvorené, oddychujeme.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť do troch hodín od jej vytvorenia. Telefonicky na 0910 949 222 alebo e-mailom na adrese info@smokeshop.sk  Po troch hodinách môže byť už objednávka u prepravcu. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo podania reklamácie je nutné vyplniť formulár, ktorý vám bude zaslaný po odoslaní objednávky na vami zadaný e-mail, prípadne nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom aby sme vašu reklamáciu mohli čo najrýchlejšie vyriešiť . Reklamácie a vrátenie tovaru v žiadnom prípade neriešime cez sociálne siete.



Reklamácie

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku VI. v našich obchodných podmienkach alebo reklamačnom poriadku

Ako mám riešiť reklamáciu?

V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne korektne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame overiť, či vaša značka má slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie než u predajcu. Pokiaľ chýba slovenské zastúpenie alebo chcete reklamáciu riešiť u predajcu, je možné reklamáciu uplatniť na ktorejkoľvek našej predajni, alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo podania reklamácie je nutné vyplniť formulár, ktorý vám bude zaslaný po odoslaní objednávky na vami zadaný e-mail prípadne nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom aby sme vašu reklamáciu mohli čo najrýchlejšie vyriešiť . Reklamácie a vrátenie tovaru v žiadnom prípade neriešime cez sociálne siete.

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

Tovar môžete zaslať na adresu: Crazy Shopping, s. r. o., Námestie hraničiarov 2997/2, 851 03 Bratislava.

Čo všetko musím dodať k reklamácii?

K reklamácii je potrebné dodať: kompletne reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.

Ako dlho budete moju reklamáciu riešiť?

Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne, žiaľ, presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť.

Je potrebné tovar reklamovať v kompletným príslušenstvom a v pôvodnom balení?

Pokiaľ ide o chybu, ktorá sa prejavila do 14 dní od kúpy, je potrebné priniesť alebo zaslať tovar v kompletnom balení.
Ak ide o reklamáciu po 14 dňoch od kúpy, postačuje priniesť alebo poslať samotný produkt.

Moja reklamácia bola ukončená dobropisom. Aký je ďalší postup?

1. Vyberte si nový produkt, vytvorte si novú objednávku s typom úhrady "Platba vopred". Následne vložte do formulára zľavový kód a odošlite objednávku. Váš nový tovar vám následne doručíme podľa typu zvoleného prepravcu. Môžete požiadať o preplatenie dobropisu v prospech Vášho účtu. Lehota na preplatenie dobropisu je zákonom stanovená na 14 dní.



Money back - záruka vrátenia peňazí

Aby ste nákupom na SmokeShop.sk nepodstupovali žiadne riziko, ponúkame Vám "Záruku vrátenia peňazí". Túto záruku poskytujeme, pretože sme si vedomí, že pri nakupovaní cez internet si nemôžete tovar riadne prezrieť a tak sa môže stať, že si objednáte niečo iné, ako ste si predstavovali. Money back platí len pri nákupe cez internet a ak je tovar poslaný zásielkovou službou, v prípade osobného odberu táto záruka neplatí.

Ak zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že Vám nevyhovuje, máte možnosť ho bez uvedenia dôvodu vrátiť. Peniaze Vám budú zaslané späť (bankovým prevodom alebo poštovou zloženkou).

Podmienky pre vrátenie peňazí:

1. Tovar musí byť nepoužitý, neporušený v originálnom obale tak, aby mohol byť ďalej ponúkaný zákazníkom.
2. Zákazník musí zásielku odoslať do 14 dní po obdržaní tovaru.
3. Vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia útržku z dobierkovej alebo balíkovej zloženky.
4. Vraciame Vám iba peniaze za tovar, nie poštovné a balné. Tovar zasielajte bežnou balíkovou poštou prípadne kuriérom. Zásielky na dobierku nebudú prijaté.



Zabezpečená platba

Používame bezpečnostné šifrované protokoly, certifikáty a opatrenia pre zvýšenie bezpečnosti pri platobnom procese v našom internetovom obchode.

Ak chcete zaplatiť v internetovom obchode SmokeShop cez službu TatraPay, postačí vám aktívny prístup do Internet bankingu Tatra Banky.

Okamžite po vykonaní objednávky sú peniaze z vášho účtu poukázané na náš účet. Neprichádzate do styku s hotovosťou, čo je praktické a rýchle. Výhoda tejto platby spočíva v tom, že vám môžeme tovar rýchlejšie odoslať.

Ako TatraPay funguje:

Vyberiete si tovar v našom obchode, v objednávkovom formulári vyplníte všetky potrebné informácie a pri výbere spôsobu platby kliknete na ikonku TatraPay.
Ihneď budete presmerovaný na stránku Internet bankingu TB. Po prihlásení sa vám zobrazí už vyplnený formulár prevodného príkazu. Prípadne mobilom oskenujte QR kód.
Potvrdíte platbu a peniaze z účtu sú okamžite poslané na účet prevádzkovateľa virtuálneho obchodu.
Následne budete opäť presmerovaný na stránku SmokeShop.sk



Sledovanie zásielky

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodaní Vašej objednávky, sledujte stav vašej zásielky v sekcii "zákaznícky účet". Po odoslaní zásielky sledujte jej stav u vami zvoleného prepravcu.

Oneskorilo sa dodanie zásielky?

Zásielka už nie je u nás, preto kontaktujte vybraného dopravcu, ktorý vám oznámi podrobnosti.



Dodacie podmienky

Dodacie podmienky internetového obchodu smokeshop.sk:

  1. Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
  2. Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu v lehote do 5 pracovných dní od dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru predávajúcemu.
  3. Kupujúci je povinný prevziať tovar na mieste, ktoré je uvedené v potvrdení objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie. V prípade, ak kupujúci neprevezme objednaný tovar do 14 dní odo dňa, keď bol kupujúcemu dostupný, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. Po predaní tovaru tretej osobe predávajúci vráti kupujúcemu jeho prípadne zaplatenú zálohu.
  4. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú nezáväznými údajmi.
  5. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku na neporušenosť obalu hneď po doručení. Ak je obal tovaru mechanicky poškodený, je kupujúci povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru pod obalom. V prípade zistenia poškodenia tovaru spíše dopravca s kupujúcim záznam, tzv. škodový protokol. Na základe takto vyhotoveného záznamu predávajúci poskytne odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodá kupujúcemu nový tovar.
  6. Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote 14 pracovných dní od potvrdeného termínu dodania odstúpiť od potvrdenej objednávky. Ak kupujúci za tovar vopred zaplatil, predávajúci mu vráti zaplatenú sumu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim, do 3 pracovných dní od doručenia písomného odstúpenia od zmluvy.



Ombudsman

Okrem štandardných poviností našej spoločnosti sa o vašu spokojnosť stará aj vybraný zamestnanec ombudsman SmokeShop.sk.

Hoci sa vždy snažíme byť vám dôveryhodným a spoľahlivým partnerom a vychádzať maximálne v ústrety vašim požiadavkám, môže nastať situácia, keď niektorí z vás pocíti nespokojnosť s riešením vašich zákaziek, problémov či reklamácií, a to aj napriek tomu, že všetky vaše požiadavky riešime vždy v súlade s príslušnými predpismi a zákonmi. V túto chvíľu by mal k slovu prísť práve náš ombudsman, ktorý takéto prípady dôsledne a nestranne preskúma a vezme pri tom do úvahy aj ďalšie, mnohokrát aj neštandardné, skutočnosti. Veď každý prípad je jedinečný a na všetko sa nedá pozerať prísne byrokratickou optikou.

Úloha ombudsmana by zároveň mala prinášať nové podnety a nápady, ktoré povedú k ďalšiemu zlepšeniu našich služieb. Ak máte nejaké aj vy, budeme radi, keď sa o ne s nami podelíte.

Ombudsmana môžete osloviť kedykoľvek mailom na info@smokeshop.sk.
Do predmetu správy zadajte: Podnet ombudsman



Prečo sa registrovať?

Registráciou do zákazníckeho programu Smokeshop.sk získavate zákaznícke zľavy a benefity.

Rýchlejšie vybavenie reklamácie, pozáručný servis, poradenstvo a informácie o zľavách na jednotlivé produkty.

Získavate prístup k histórii Vašich objednávok. Zakúpené výrobky tak môžete znovu a zrýchlene objednať.

Po prihlásení na váš zákaznícky účet máte možnosť v minulosti zakúpené výrobky znovu doobjednať. Takto ušetríte svoj vzácny čas a predídete tak aj možnej zámene.

Každý člen zákazníckeho programu je oprávnený čerpať jemu priradené zľavy, cenové zvýhodnenia a ďalšie benefity prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ktorý slúži aj ako plnohodnotný autorizačný prvok.

Člen zákazníckeho programu berie na vedomie, že prehľad výhod i samotné poskytovanie výhod a zliav pre členov programu, sa v priebehu času mení. V prípade akýchkoľvek pochybností sa má za to, že platí výlučne ponuka zliav a výhod zverejnená v danom čase na internetovej stránke www.smokeshop.sk. 

Každému registrovanému zákazníkovi môže byť čas od času priradená individuálna ponuka zliav, cenových zvýhodnení, výhod a ďalších benefitov. Takáto osobná ponuka, vrátane všetkých podmienok ich využitia, je komunikovaná výhradne prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v registračnom formulári. Akékoľvek zľavy, benefity a odmeny sú právne nevymáhateľné.

Nemusíte sa báť e-mailového spamu, náš informačný e-mail o ponukách nezasielame.