Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky môžete zistiť priamo TU.

Musím byť u Vás registrovaný aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte, v treťom kroku košíka zvolíte možnosť „jednorazový nákup bez registrácie“.

Ako poznám že si objednávku môžem vyzdvihnúť?

Ihneď, ako bude tovar pre Vás pripravený, budeme Vás informovať pomocou SMS správy.

Môžem objednávku zaplatiť kartou?

Áno, platobnou kartou môžete zaplatiť pri osobnom odbere v predajni Smokeshop alebo pri doručení kuriérom na dobierku. Kartou nie možné zaplatiť v prípade doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty.

Ako si uplatním zľavový poukaz?

Pri dokončení objednávky vložíte kód zo zľavovej poukážky do políčka KÓD ZĽAVOVÉHO KUPÓNU následne stlačíte OK. Zľava Vám bude automaticky odrátaná.

Máte otvorené aj cez víkend?

Nie, cez víkend máme zatvorené, oddychujeme.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť do troch hodín od vytvorenia. Telefonicky na 0910 949 222 alebo e-mailom na adrese info(zavináč)smokeshop.sk  Po troch hodinách môže byť už objednávka u prepravcu preto použite formulár pre odstúpenie od zmluvy o predaji na diaľku. Formulár nájdete TU.

Reklamácie

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku VI. našich obchodných podmienkach.

Ako mám riešiť reklamáciu?

V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne korektne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame overiť, či Vaša značka má slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie než u predajcu. Kontakt na servisy nájdete TU. Pokiaľ chýba slovenské zastúpenie alebo chcete reklamáciu riešiť u predajcu, je možné reklamáciu uplatniť na ktorejkoľvek našej predajni, alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

Tovar môžete zaslať na adresu: EUROPROFIT-X s.r.o, Gessayova 3, 851 03 Bratislava.

Čo všetko musím dodať k reklamácii?

K reklamácii je potrebné dodať: kompletne reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.

Ako dlho budete moju reklamáciu riešiť?

Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne, žiaľ, presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť.

Je potrebné tovar reklamovať v kompletným príslušenstvom a v pôvodnom balení?

Pokiaľ ide o chybu, ktorá sa prejavila do 14 dní od kúpy, je potrebné priniesť alebo zaslať tovar v kompletnom balení.
Ak ide o reklamáciu po 14 dňoch od kúpy, postačuje priniesť alebo poslať samotný produkt.

Moja reklamácia bola ukončená dobropisom. Aký je ďalší postup?

1. Vyberte si nový produkt, vytvorte si novú objednávku s typom úhrady "Platba vopred". Následne vložte do formulára zľavový kód a odošlite objednávku Váš nový tovar Vám následne doručíme podľa typu zvoleného prepravcu. Môžete požiadať o preplatenie dobropisu v prospech Vášho účtu. Lehota na preplatenie dobropisu je zákonom stanovená na 14 dní.