Prišla vám poškodená zásielka?

 Čo robiť v prípade, ak vám bol doručený poškodený tovar ?

Občas sa stáva, že je tovar po doručení znehodnotený. Poškodenie môže nastať aj počas prepravy. Nedbalé umiestnenie zásielky do kamiónu, neopatrné zaobchádzanie pri nakladaní alebo jednoducho zlé zabalenie tovaru. Chcete to, za čo si zaplatili, takže ideálna možnosť je zásielku reklamovať.
 V takom prípade sa môžete obrátiť na priamo na predávajúceho, alebo na prepravnú spoločnosť.

 Zo skúseností vieme, že reklamácia je beh na dlhú trať, predovšetkým ak sa jedná o medzinárodné obchodné transakcie. Podaním reklamácie u prepravnej spoločnosti sa vytvorí tzv. nezmluvný podnikateľský vzťah, v ktorom prepravná spoločnosť nie je viazaná 30 dňovou lehotou a ani presným postupom pri vybavovaní reklamácií, čo celý proces kompenzácie vzniknutých škôd predlžuje. Skúsenosti hovoria, že reklamácie u dopravcu väčšinou nebývajú úspešné. Preto je si pred začiatkom spolupráce dobre zvážte, ktorý prepravca sa postará o vašu zásielku.

Zodpovednosť dopravcu oficiálne končí dodaním tovaru do rúk oprávneného prijímateľa.
 
Poškodená zásielka
Postup reklamácie do 24 hodín od obdŕžania (poškodený výrobok)

Upozorňujeme Vás, že v prípade doručenia poškodených produktov, je možné reklamáciu si uplatniť do 24 hodín (1 kalendárny deň) odo dňa doručenia zásielky! V prípade poškodených produktov, ktoré budú nahlásené po tejto lehote, žiaľ, nie je možné akceptovať reklamáciu na fyzické poškodenie.

 

Časový horizont 24 hodín (1 kalendárny deň) sa ráta od dátumu obdržania výrobku po prvé nahlásenie problému.
Príklad 1: poškodený tovar obdržaný piatok, 11.01.2021, emailová správa s nahláseným poškodeným tovarom ku nám doručený v sobotu 12.01.2021 - reklamácia bude uznaná.
Príklad 2: poškodený tovar obdržaný piatok, 11.01.2021, emailová správa s nahláseným poškodeným tovarom ku nám doručený v nedeľu 13.01.2021 alebo neskôr - reklamácia nebude uznaná.

POSTUP REKLAMÁCIE V PRÍPADE DORUČENIA POŠKODENÉHO VÝROBKU JE NASLEDOVNÝ:

Prosíme Vás, pripravte si fotografie o balení zásielky, aby sme mali k dispozícii fotodokumentáciu stavu balenia v ktorom Vám prišla zásielka. Urobte fotografie prosím aj v prípade, ak je balenie zásielky zvonka v neporušenom stave, je to fotodokumentácia zásielky.

Rozbité vodné fajky

Ak ste danú zásielku rozbalili, prosíme Vás, urobte fotografie o vnútornom balení zásielky. Prosím Vás urobte aj fotografie poškodenia.
Dané fotografie nám odošlite. Prosíme o kontakt emailom na info@smokeshop.sk.

Na základe fotodokumentácie budeme žiadať o kontrolu procesu balenia zásielky v skladoch.

Následne Vám pošleme kuriéra pre reklamovaný tovar. Vyzdvihnutie kuriérom je samozrejme bezplatné. Tovar je potrebné dôkladne zabaliť do originálnej krabice so všetkými príslušenstvom, a podľa možnosti aj do bublinkovej fólie alebo do ďalšej krabice, aby pôvodné balenie nebolo porušené a polepené od nálepiek kuriérskej služby (ak sa tak nestalo skôr).

Ďalej prosíme dbať na to, aby ste na zásielke uviedli pôvodné číslo objednávky, respektíve číslo reklamácie, ktoré Vám bude odoslané v potvrdzujúcom emaily po objednaní kuriéra jeden pracovný deň pred želaným dátumom vyzdvihnutia.

Reklamovaný tovar sa vráti do nášho centrálneho skladu, kde sa vykoná kontrola výrobku.

Po kontrole v servise sa vystaví dobropis, na základe ktorého je možné žiadať o nový kus / iný tovar / vrátenie finančných prostriedkov na účet.

Napíšte nám prosím vyhovujúci dátum na vyzdvihnutie tovaru min. 2 pracovné dni dopredu, a číslo Vašej pôvodnej objednávky, aby sme si mohli identifikovať Vašu objednávku.

Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.